2011. június 2., csütörtök

Tónál :)

Mint már írtam elmentünk a tóhoz, Csillával a fiaival, Mátéval és Gergővel és persze a kutyájukkal Lufi. Odafele Roni nagyon húzott. Biztos tudta, hogy fürödni megyünk és oda akart húzni. Mikor odaértünk elengedtem a Ronit és egyből a vízbe sietett. Szokásához híven a nádasban haladt örömömre, mert így soha nem tudom hol van. Aztán Lufi is beugrott a vízbe és úszott a Roni után. A kis dagi mindenkit belevisz a vízbe. Ahogy továbbértünk Roni kicsit értetlen volt, de aztán újból a vízbe ment és ott már nem volt vele gáz. Még a botért is bement a tóba. Nagyon ügyes volt mert vissza is hozta. Tovább mentünk és Roni ismét bepróbálkozott, hogy átúszik a kanálison és beront az erdőbe. De csodák csodájára hívtam és visszajött. Mikor átértünk a tó túl oldalára Roni a nádasból a kacsák után úszott. És hiába hívtam nem akart visszajönni. Majd elrepültek a kacsák és  ő is visszajött. Aztán haza fele már szépen jött, mert fáradt volt.
A képek kicsit rosszak lettek, de a gép otthon maradt és az én drágalátos telefonommal csináltam a képeket.
Képek:
Luffancs :)

Roni és Lufi :)

Az úszó bajnokok :)

Ronci :)

Vizikutty :)

*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése