2011. június 25., szombat

Én büntimnek vége, de Roni még csak most kezdődik!!!

 Végre lassan vége a júniusnak és újra boldogítom az agilitys csapatot a jelenlétemmel, ugyanis jövőhéttől újra megyünk Ronival edzeni! :D Annyira jó lesz, mert Roni már pörög, gyors és nem nagyon fogad szót.. Ezt most még ráfogom az agility hiányára, merthogy nem mozog annyit és nem fárad az agya. De majd ha megyünk akkor meglátjuk milyen lesz utána. És a drága kutyámnak most fog kezdődni a büntije ugyanis nagyon nem fogad szót mostanában. Mostanság szökéssel is próbálkozott, nem is egyszer és hát ez így nem mehet. A büntetésébe se fog bele szakadni ha ügyes lesz. Szóval akkor a büntetés: nincs elengedés ha az első behívásra nem jön vissza. Eredetileg Az lett volna, hogy abszolút nem lett volna elengedve egy hétig csak pórázos séta. De aztán ma menhelyen KRISZTIvel beszélgettem és hát arra jutottam hogy ez túl nagy büntetés neki, de még nekem is. Ja és arra is ő döbbentett rá, hogy mostanában nem írok!! :)
 És ami még fontos lehet, hogy dolgozni fogok menni (nyári munkára), hogy legyen pénzem a Roninak játékokat venni és egyebeket. Az egyebek alatt egy póráz és egy nyakörv lapul. Egy gyönyörű hímzett, bélelt nyakörv és egy bélelt fogós és hímzett póráz. A hímzés persze Roni lesz. :) A pórázon meg agility beagle lesz.. :D Annyira jó lesz!!!
 Az oldal pedig ahol láttam ez a pórázt és a nyakörvet a következő: http://www.colorfundogs.com/index.html
Nagyon jók nézzétek meg. És háttér infókból tudom, hogy jól is bírják! ;)
A bélelt hímzett nyakörv :)
Ilyenek lesznek csak csak narancssárga feketébe! :D
És a póráz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése