2011. június 16., csütörtök

Mai séta Krisztivel!

Ma elmentem Krisztivel és a beaglekel a Palota városi tavakhoz kutyát fürdetni. Roni tök ügyes volt és szót is fogadott. Tök büszke voltam rá. Aztán kacsákat is kergetett. Először nem is én küldtem be, hanem magától ment be. Majd a következő két körben már én küldtem be a vízbe. Olyan kitartó volt, hogy majdnem hozott ki vacsorát. Bár voltak kicsi kacsák azokat nagyon féltettem. Mikor Roni kivadászta magát sétáltunk tovább. Mint mindig Roni átnézett az erdőbe is, hogy ne unatkozzunk. Nem mintha anélkül nem szórakoztunk volna. Bár ami ezután jött nem éppen szórakozás volt. Maya az elején beevett valamit és egy óra múlva hányt összeesett és fal fehér lett az ínye. Nagyon rosszul nézett ki. Én nagyon megijedtem pedig nem is az én kutyám. Aztán hívtuk Esztiéket hogy állat orvoshoz kellene menni, mert elég súlyos volt már a helyzet. Persze a kutyák ( Biggie és Roni ) Ilyenkor tűntek el. Kriszti ment a parkolóba Mayával én meg kerestem a dögöket. Biggiet meg is találtam pár percen belül, de Roni szokás szerint sehol. Repestem, de meg kellett találnom. Meg is lett az erdőben. De mindenki megvan, él és boldog. :)
Képek:
Roni vadászik :)
Pici kacsák *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése