2011. június 4., szombat

Kalandos napunk Lufival!

Ma nálunk töltött egy napot az ismerősünk tibeti spánielje, Lufi. Nagyon korán kezdtük a napot. Én már hat óra előtt fenn voltam, mert felébredtem hogy sípol a tévé. A fejem fájt mint az állat, meg minden bajom volt. Aztán egy kis tejeskávéval enyhítettem a gondjaimat. Fél hétkor találkoztam Csillával (Lufi gazdijával), hogy átvegyem Lufit. Előtte azonban még elugrottam a boltba. Mikor hazajöttünk Lufival kicsit féltem, hátha hisztizek és keresi a Csillát. De csodák csodájára nem volt vele baj, miután körbejárta a házat. Reménykedtem, hogy jó idő lesz. Edzésre akartam menni. És mentünk is. Háromnegyed egyre értünk oda. Még ott voltak a haladók, de már nem nagyon csináltak semmit. Mielőtt nekiálltunk volna edzeni lefürdettem Ronit és Lufit. Nagyon élvezte a fürdést és tök felpörgött tőle. Hát ahogy elkezdődött az edzés kellemesen csalódtam Roniba mikor harminckét fok melegben nekiállt száguldani a pályán. Most nagyon élveztem és a blökik is. Itt van néhány kép és videó a mai napunkról.
Képek:
Lufi Roni helyén :)

Hát nem cukik? *-*
Együtt alszanak :)
Csirkével :)
Videó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése