2011. május 2., hétfő

Anyáknapján a menhelyen :)

Tegnap reggel, mint már mondtam menhelyre indultunk 9-re. Az időjárás éppen nem volt megfelelő de mi megbirkóztunk vele és így is elmentünk. Most öten voltunk. Kriszti, Dorina, Dominika, Szabina és Én. Nagyon jól éreztük magunkat és ismét sok kutyának szereztünk örömöt. Kivittünk tizenöt kutyát kb. fél órákra. 
Először is kivittem a drága csámpás Verát. Aki lába rendellenességétől eltekintve egy életerős, kedves és gyors kutya. 
Majd jött egy nagy lány, aki egy dán dogra hasonlított a legjobban, de neki is bibis volt a lába. De hát nem a lábát kell nézni. Egy nagyon kedves és nyugott kutya aki szeretetre éhes.
Aztán egy fiatal németjuhászt hoztam ki aki nagyon harcias volt a kan kutyákkal, ezért csak a többiektől távol sétáltam vele. Nagyon játékos és kedves volt, de erős kezű gazdi kell hozzá, mert majd kiszedte a kezem. Majd az eső miatt haza kellett jönnünk. 
Aztán itthon lefürödtem és összekészültem fogtam a Ronit és mentünk a mamához anyáknapjázni. Ezért sajnos a Bergyó elmaradt, de majd legközelebb én is megyek. 
Ma reggel pedig a Palota városi tavaknál kezdtük a reggel. Roni el volt engedve és szépen szót fogadott, nem lépett meg. Végig lent ment a vízben és a békákat hajkurászta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése