2011. május 7., szombat

Agility bemutató!

Ma fél háromtól a Zichy ligetben, a Tűzoltónapon agility bemutatót tartott a csapatunk. Így hát kimentünk, hogy segítünk és megnézzük őket. Kivittem Ronit is, aki az elején még élvezte majd egy kissé unta magát, mikor a nyakörvből kibújva szökni próbált. De hál isten nem tudott elmenni, mert gyorsan elkaptam...
A segítség nálam a kúszó igazgatása volt, míg Szabina videózott. Kicsit unalmas volt, de megjelent Kriszti a lakótelepi kutyás barátnőm. Vele közben ott elbeszélgettem. Két különböző pálya volt. Mivel a helyünk elég kicsi volt így csak pár ugró akadály, két kúszó és a szlalom volt kinn. De így is jó pályák voltak.
Ronit addig agilitys társam párja fogta és szegény a végére teljesen bedepizett, hogy ott hagytam és a sok hang halálra rémisztette. Majd mikor visszamentem hozzá már megnyugodott és normális sétával érkezésünk után 3 órával elhagytuk a Zichy ligetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése