2011. május 20., péntek

Elmaradva!

Most nézem, hogy milyen régen írtam már. Pedig mindenfele járunk Ronival, Ágival és Szpigivel. Azóta voltunk kétszer a Palota városi tavaknál és ma a szennyvíz telepen. Most értem haza de mindjárt megsülök és már öt óra. 
Szóval mostanában Roni nagyon nem fogad szót nekem és enyhén szólva ideg beteg vagyok tőle, mikor ordibálok utána és még hátra se néz nemhogy visszajönne. Mindenki mondja hogy ilyen egy beagle. De más beagleje után nem kell rohanni, hanem maguktól visszajönnek. Hát Roni és még talán néhány beagle nem. Ő úgy érzi, hogy ez természetes. Már mindent próbáltam. Próbáltam a pozitív megerősítést. azt hogy tömöm kajával és még azt is hogy én mentem utána és kapott a seggére. De egyik se jött be. Lehet hogy velem van a baj? Nem tudom minden esetre ezen változtatni kell, mert ez nekem se és a Roninak se jó.
Holnap után beagle túra Bakonynánán. már annyira várom sok cuki hosszú fülü beagle és szép táj. Mi kellhet még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése