2011. április 2., szombat

Pentellei erdőben :)

Ma úgy döntöttünk hogy túrázunk egyet. És mivel sóstón már voltunk ezért elmentünk Sárpentelére. Végig mentünk a tan ösvényen és a kutyák nagyon élvezték ( Süti és Roni ).  De legjobban az én nagy vadászom Roni élvezet. Bár a meleg miatt kicsit rossz volt, mert tízpercenként meg kellett állni inni. De végül elértük a tisztást, ami persze tele volt gyerekekkel és egy pár kutyával. Volt kinn egy Yorki és egy Mopsz. De nem engedték oda hozzánk. Pedig nem harapunk. :) Aztán ettünk egy kicsit és mentünk tovább. Kiértünk egy olyan helyre, ahol vége volt  az ösvénynek. És akkor megláttam egy őzet elrohanni. Roni sajnos nem látta, de én oda vittem ahol volt és szagot fogott és egy darabig követtük a nyomot. De azt látni kellett volna mindenkinek, hogyan rohant és csaholt. Bár akinek beagleje van az már biztos látott ilyet. Aztán mentünk, hogy visszafordulunk és akkor észre vettem, hogy elhagytuk a kullancsírtó nyakörvet. Akkor már mindegy volt. és az erdőben meg bárhol lehetett. Aztán még sétáltunk és ismét őzzel találkoztunk. És ugyan ez a sztori lett belőle. Kergettük a nyomokat és ugatott a Roni. :) Aztán elindultunk a parkolóba, mert jött Szabina anyukája hogy hazavigyen. És miközben mentünk vissza láttam, hogy a Roni tele van kullanccsal. Meg is álltunk és gyorsan amit láttam leszedtem. De sajnos egy már benne volt és azt csak otthon tudtam kiszedni. De még rá 2 órával is néha észrevettem egy- egy kullancsot a Ronin. Úgyhogy aki nem akarja, hogy kullancsos legyen a kutyája az kerülje az erdőket. Mi se megyünk mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése