2011. április 14., csütörtök

Egynapos betegség...

Tegnap előtt délután Roni álmából felébredve elkezdett zihálni. Ez nagyon furcsa volt, mert nem is volt meleg. Megnéztem az orrát és ki volt száradva... Na akkor gyorsan láz mérés volt és sajnos láz is. Azt tudtam, hogy náthás mert már régebb óta trüszögött. Viszont én inkább rohantam vele az orvoshoz, mert nemrég volt benne nem kullancs. A babézia tünete pedig elsőször csak láz. Úgyhogy a biztonság kedvéért elmentünk. Náthára kapott gyógyszert és babézia ellen is egy fél vakcinát mert nem volt benne biztos a doktor nő hogy nem az. De azóta nem is volt láza sem... Szépen gyógyul.
És képzeljétek azt mondta a doki a Ronira hogy "lenne mit fogynia"... Úgyhogy most rajt vagyok a témán, hogy elfogok vele járni futni. :) (Nem mintha én annak tartanám, de nekem se ártana) Egyenlőre nem tudok jó helyet ahol futni tudnánk, de esetleg aki tud jó helyet írhatna... *-* :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése